سربازی افتخار فرماندهان نظامی است/ خدمت رسانی ارتش در شرایط صلح

حجت الاسلام سبحانی گفت: سربازی و خدمت به مردم افتخار فرماندهان نظامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏‏‌، حجت الاسلام «احمدرضا سبحانی» در جشنواره جوان سرباز نیروی هوایی شهید بابایی ارتش اصفهان به نقش و جایگاه سربازی در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: سربازی مختص یک زمان و مکان نیست بلکه مدال افتخاری برای خدمت به کشور و مردم است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان افزود‌:‌ سربازی و خدمت به مردم افتخار فرماندهان نظامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن بوده است که فرماندهان بزرگ ارتش در دوران جنگ به آن اذعان داشته و سردار سلیمانی این شخصیت بزرگ هم خود را سرباز ولایت می دانسته است.

 

وی ادامه داد: سرباز ولایت، اسلام و خدمت به مردم از زمینه های سعادت انسان است و افتخاری که جوانان در مدت 2 سال برای حفظ میهن و خدمت در نیروهای مسلح مجاهدت می کنند و به افتخارات بزرگی نیز دست می یابند.

حجت الاسلام سبحانی یادآورشد: فرماندهان نظامی کشورمان علاوه بر تواضعی که نسبت به جایگاه و مقام های دنیایی دارند خود را سرباز معرفی کرده و هم اینکه این جایگاه دارای ارزش های اخلاقی و انسانی بالایی در مبانی دینی است.

 

وی ثمره های خدمت سربازی را مهم دانست و اذعان داشت: تربیت نیروی اجتماعی و کسب معرفت از فرصت های این دوران است و با هدف گذاری مناسب ستاد کل نیروهای مسلح در تربیت نیروی انسانی متعهد و مهارت یافته، این دوران هدفمندتراز گذشته شده است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های مهارتی فنی برای اشتغال کارکنان وظیفه بستر را برای اشتغال آینده فراهم کرده و از طرفی هم آموزش های عقیدتی و اخلاقی زمینه پیشرفت معنوی آنان خواهد شد.

 

*خدمت رسانی ارتش در شرایط صلح

 

وی با اشاره به ماموریت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از مرزها و رشادت هایی که نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس و پس از آن داشته، گفت: خدمت رسانی ارتش در شرایط صلح و حوادث طبیعی انجام می شود که بسیاری از کارکنان وظیفه هم در کنار فرماندهان و نیروهای نظامی نقش آفرینی می کنند.

 

حجت الاسلام سبحانی افزود: خدمت رسانی در دوران کرونا و سیل و زلزله توسط نیروهای این یگان انجام شده و ارتش در کنار مردم و رفع نیازهای جامعه است.

در این مراسم از کارکنان وظیفه دارای شاخصه های اخلاقی، تعهد و تخصص در عرصه ها و واحدهای تحت نظر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان تجلیل شد.

کد خبر 1116333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha