آمادگی بنیاد مسکن فارس برای ارزیابی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله هرمزگان

زمانی گفت: بنیاد مسکن استان فارس در شرایط سخت از هیچ تلاشی برای مردم کم نمی گذارد و اکنون به یاری زلزله زدگان هرمزگان می شتابد و برای امداد و اعزام گروه های کارشناسی و ارزیابی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله هرمزگان آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطالله زمانی»، امروز (دوشنبه 24 آبان) با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن فارس برای امداد و اعزام گروه های کارشناسی و ارزیابی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زمین لرزه های هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد مسکن استان فارس در شرایط سخت از هیچ تلاشی برای مردم کم نمی گذارد و اکنون به یاری زلزله زدگان هرمزگان می شتابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: از ساعت های نخستین وقوع 2 زمین لرزه به بزرگی 6 و چهار دهم و 6 و سه دهم ریشتری در لافت و هرمزگان، بنیاد مسکن فارس به حالت آماده باش درآمد.

وی اضافه کرد: کارشناسان بنیاد مسکن در استان فارس، تجربه کار عملیاتی در استان های بوشهر، خوزستان و لرستان به عنوان استان معین را دارند و نیروهای ارزیاب و کارشناس این بنیاد توان اعزام نیرو در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.

زمانی با اشاره به دستور استاندار فارس برای آمادگی نیروهای امدادی در فارس عنوان کرد: نشست های توجیهی عملیات و امداد در شرایط بحرانی با حضور معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن تشکیل شده و مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس نیز از آمادگی اعزام تجهیزات و نیروی فنی به استان هرمزگان برخوردار است.

«محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس از آماده باش کامل تیم های خدماتی و امدادی فارس برای کمک رسانی به هرمزگان خبر داده و اعلام کرده است که در صورت اعلام نیاز از سوی هرمزگان تیم های امداد رسانی از فارس به این استان اعزام خواهند شد.

خاطر نشان می شود، فارس به عنوان استان معین هرمزگان در نظر گرفته می شود و برای امدادرسانی به زلزله زدگان استان هرمزگان اقدامات خود را آغاز کرده است.

در پی وقوع این زمین لرزه، رئیس جمهوری ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان استان هرمزگان تاکید کرد تمام دستگاه ‌های امدادی و وزارتخانه‌ های مسئول در اسرع وقت به کمک مردم مناطق زلزله‌ زده بشتابند.

کد خبر 1116377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha