پوستر جشنواره استانی تئاتر ایلام رونمایی شد

سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام در روزهای پایانی آبان ماه سال جاری با حضور ۵ اثر نمایشی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دبیر سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام، در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره ه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنرهای نمایشی شعبه ایلام برگزار می شود.

 

« سعید خیرالهی» هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای جایگاه و اهمیت هنر نمایش در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و با هدف ایجاد انگیزه در هنرمندان و بالا بردن سطح کیفی آثار نمایشی عنوان کرد و افزود: کار بازبینی آثار ارسالی به این جشنواره با حضور هیئت ارزیابی متکل از اساتید و هنرمندان برجسته تئاتر ایلام در روزهای گذشته انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مرحله نهایی این جشنواره ۵ اثر نمایشی با هم رقابت می کنند، ابراز کرد: برگزیدگان این جشنواره در بخش های کارگردانی نویسندگی، بازیگری مرد، بازیگری زن، طراحی صحنه، موسیقی، طراحی پوستر و بروشور،طراحی نور و طراحی لباس معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

دبیر سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام یادآور شد: ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه، پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، تکریم کادر بهداشت و درمان، ترویج آداب و رسوم فرهنگی استان ایلام، فرهنگ ایثار و شهادت(ویژه کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام)، مفاهیم دینی، قرآنی و انقلاب اسلامی، تقویت روحیه کار، تلاش و تولید(با توجه به شعار سال 1400-تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از محورهای این جنشواره است.

 

خیرالهی با اشاره به اینکه  سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام از  ۲۶ تا ۲۸آبان ماه برگزار می شود، بیان کرد: در حال حاضر نیز تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره و رقابت آثار راه یافته به مرحله نهایی برای اجرا، فراهم شده است.

 

گفتنی است، پوستر رسمی سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام در تماشاخانه استاد علی باسره، با حضور عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، رحمتی معاون هنری و سینمایی اداره کل، سعید خیرالهی دبیر جشنواره، مسئولین انجمن های هنری، ذوالفقاری مدیر مجتمع ارشاد و چهره های سرشناس تئاتر ایران شامل کوروش زارعی، مالک سراج و محسن سلیمانی فارسانی رونمایی شد.

 

 

کد خبر 1116404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha