توزیع کتاب در مصلی نماز جمعه شهرستان چهارباغ با محوریت ستاد کانون های مساجد انجام شد

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر توزیع کتاب در مصلی نماز جمعه شهرستان چهارباغ با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: بلوغ فکری بچه های مسجد در قالب توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی محقق می شود.

« حجت الاسلام شکری» با اعلام خبر اجرای طرح توزیع کتاب به مصلی نماز جمعه شهرستان چهارباغ به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از محورهای برنامه ریزی شده در کانون های مساجد توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: توجه به ترویج و تبین فرهنگ کتاب و کتابخوانی بستر موثری به منظور رشد بلوغ فکری نوجوانان و جوانان مسجدی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهینه سازی زیرساخت های کتابخانه های باز و نیمه بسته کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: یکی از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره مندی از کتابخانه های باز و نیمه بسته است که در این خصوص می توان با ارتقاء میزان تخصیص های مالی و اعتباری شاهد ارتقاء کیفی و کمی آن بود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: هفته کتاب همواره ویژه برنامه های متعددی با محوریت کانون مسجد با هدف توجه و رشد برنامه های مسجد در جریان سازی فرهنگ مطالعه اجرا می شود به همین منظور طرح شنبه های با کتاب با هدف معرفی کتاب خوب در نهاد مسجد از جمله این طرح های زیربنایی است. 

 

 

کد خبر 1116423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha