تولیدات فضای مجازی کانون های مساجد استان اردبیل در سومین رویداد ملی «فهما» ارائه می شود

سقاء گفت: همزمان با برگزاری سومین رویداد ملی «فهما»، تولیدات فضای مجازی کانون های مساجد استان اردبیل در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با برگزاری سومین رویداد ملی «فهما»، تولیدات فضای مجازی کانون های مساجد استان اردبیل در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: از همه فعالان کانون های مساجد درخواست شده که تولیدات فضای مجازی در قالب نرم افزار ویندوز، انیمیشن، اندورید، نرم افزار Ios، بازی و نرم افزارهای تحت وب را ارائه کنند.

 

این مقام مسئول افزود: این تولیدات باید در موضوع های مسجد و کانون، کتاب و کتابخوانی، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت و ترویج نماز، بصیرت افزایی، بهداشت و سلامت، تکریم، کارآفرینی، زن و خانواده، سلامت اجتماعی و گردشگری، شعار سال، قرآنی و عترت و اهل بیت (ع) باشد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان تا 20 آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را درسامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

وی اظهار داشت: توانمندسازی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی می تواند زمینه بزرگی برای حضور فعالان کانون های مساجد در این حوزه باشد و فعالیت های مسجدی را بازتاب دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: فعالان کانون های مساجد طبق منویات مقام معظم رهبری که فرموده اند حضور جوانان مسجدی در فضای مجازی پررنگ باشد، فعالیت می کنند.

 

سقاء عنوان کرد: فعالان کانون های مساجد عرصه فضای مجازی را برای تهاجم فرهنگی دشمنان تنگ تر کرده اند و تلاش می کنند با برنامه های روشنگری مصرف کنندگان این حوزه را نسبت به توطئه های دشمنان آگاهی بخشند.

کد خبر 1116430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha