۳۰۰ قرآن‌آموز در خانه قرآن نساء کامیاران آموزش دیده‌اند

مدیر خانه قرآن نساء کامیاران گفت: با فعالیت این خانه قرآنی در شهرستان کامیاران و استقبال بانوان قرآن‌آموز از فعالیت‌های این خانه قرآنی، تاکنون ۳۰۰ قرآن‌آموز در خانه قرآن نساء آموزش دیده‌اند.

شهلا خانی پور مدیر خانه قرآن نساء کامیاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این خانه قرآن در سال 1386 شروع به فعالیت کرده و در زمینه‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید واحکام شرعی مشغول فعالیت است.

 

وی با اشاره به استقبال قرآن آموزان از فعالیت‌های این خانه قرآنی بیان کرد: تاکنون 300 قرآن‌آموز در طول ایام فعالیت در این خانه قرآن آموزش دیده‌اند.

 

 

مدیر خانه قرآن نساء کامیاران به دیگر فعالیت‌های این خانه قرآنی پرداخت و گفت: خانه قرآن نساء موفق به پرورش بانوان قرآن آموز در زمینه صحیح خوانی قرآن و همچنین پرورش حافظین یک جز تا چند جزء قرآن شده است که استقبال بانوان در زمینه آموزش رشته‌های قرآنی قابل تحسین است.

 

وی با بیان اینکه در طول این دوسال اخیر با به وجود آمدن بیماری کرونا و تعطیل شدن کلاس‌های حضوری از فضای مجازی استفاده کرده‌ایم، یادآور شد: برای برپا ماندن کلاس‌ها و آموزش لازم فضای مجازی فرصتی ارزشمند به شمار می‌رود اما کیفیت کلاس‌ها آنگونه که مانند کلاس‌های حضوری باید استمرار یابد، نیست و متاسفانه با ریزش تعداد قرآن آموزان مواجه شده‌ایم.

 

خانی پور خاطرنشان کرد: خانه قرآن، نیازمند یک مکان مشخص و مناسب برای قرآن آموزان است اما با توجه به تورم و گرانی به وجود آمده در جامعه نیاز است که مربیان قرآنی مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.

 

وی بیان کرد: با شرایط اقتصادی فعلی امکان اجاره مکان برای خانه‌های قرآنی مهیا نیستو مدیران خانه‌های قرآنی در این زمینه دچار مشکل شده‌اند.

کد خبر 1116435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha