۲۳ کامیون و تریلر اقلام امدادی جمعیت هلال احمر فارس  راهی هرمزگان شد

درویشی گفت: جمعیت هلال احمر فارس ۲۳ کامیون و تریلر حامل اقلام امدادی و موکت به مناطق زلزله زده استان هرمزگان ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (دوشنبه 24 آبان) از ارسال اقلام امدادی جمعیت هلال احمر فارس به مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر فارس  23 کامیون و تریلر حامل اقلام امدادی و موکت به مناطق زلزله زده استان هرمزگان ارسال کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: چهار تیم تخصصی و عملیاتی اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر فارس نیز به مناطق زلزله زده استان هرمزگان اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: در پی وقوع 2 زمین لرزه به بزرگی 6 و چهار دهم و 6 و سه دهم ریشتری در لافت و هرمزگان نیروهای امدادی و عملیاتی شعب جمعیت هلال احمر سراسر فارس به حالت آماده باش کامل درآمدند.

درویشی تاکید کرد: فارس، استان معین هرمزگان در حوادث غیرمترقبه است و جمعیت هلال احمر فارس 2 هزار و 700 دستگاه چادر امدادی و پنج هزار تخته موکت توسط 23 کامیون و تریلر از هلال احمر استان فارس به مناطق زلزله زده جنوب کشور ارسال کرده است.

وی افزود: همچنین یک دستگاه بالگرد جمعیت هلال احمر فارس به استان هرمزگان اعزام شده تا به روند امدادرسانی کمک کند و فرماندهی عملیات امداد و نجات هرمزگان در مناطق زلزله زده، توسط معاون امداد و نجات هلال احمر فارس که هم اکنون در منطقه حضور دارد انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: در صورت درخواست جمعیت هلال احمر مرکز، تیم های حمایت های روانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس به استان هرمزگان اعزام می شوند.

کد خبر 1116447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha