شیراز میزبان نشست «کتابخوان خانوادگی» می شود

نشست «کتابخوان خانوادگی» به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب با مشارکت خانواده های کتابخوان در ۶ استان به میزبانی شهر شیراز پایتخت کتاب ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست «کتابخوان خانوادگی» به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب با مشارکت خانواده های کتابخوان در 6 استان به میزبانی شهر شیراز پایتخت کتاب ایران در روز سه شنبه 25 آبان برگزار خواهد شد.

در این رویداد، 6 خانواده کتابخوان از استان های اردبیل، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، کردستان و فارس به ارائه و معرفی کتاب های خواندنی می پردازند و سپس با داوری آثار ارائه شده از بهترین خانواده کتابخوان تقدیر خواهد شد.

نشست «کتابخوان خانوادگی» ساعت 14 روز سه شنبه 25 آبان به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان با استفاده از پیوند https://www.skyroom.online/ch/researchpl/neshast می توانند مهمان این نشست باشند.

خاطر نشان می شود، بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه برگزار می شود و عضویت رایگان، طرح بخشودگی جرائم و پویش اهدای کتاب و اهدای دانایی از مهمترین برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این هفته است که با هدف به ارتباط هر چه بیشتر مردم با کتابخانه های عمومی به انجام می رسد.

کد خبر 1116455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha