سهم البرز از مسکن ملّی ۱۲۰ هزار واحد است/ قرارگاه آسیب های اجتماعی تشکیل می شود

عبداللهی با اعلام خبر تشکیل قرارگاه آسیب های اجتماعی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی در البرز گفت: سهم البرز از مسکن ملی ۱۲۰ هزار واحد مسکونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست اداری که دوشنبه 24 آبان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: تشکیل قرارگاه آسیب های اجتماعی با مدیریت استاندار البرز از محورهای برنامه ریزی در استان البرز است.

 

استاندار البرز افزود: آسیب های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد، جرم، بیکاری، فضای مجازی از جمله مشکلات متعددی است که در جریان حاشیه نشینی ظهور پیدا می کند و نیازمند رسیدگی تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی دارد.

 

به گفته وی، نقاط ضعف استان البرز با هدف تغییر و تحول اساسی باید پوشش داده شود و در این خصوص انتظار می رود با وحدت و همدلی شاهد رفع مشکلات باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم مشکلات را کاهش داده است و سرانه های استان را در بخش های مختلف رشد داده است بیان کرد: از جمله دغدغه ها و مطالبات مردم البرز ترافیک است که در این خصوص راه اندازی و بهره برداری اتوبان شمالی البرز سهم خوبی در کاهش ترافیک داشته است.

 

وی ادامه داد: همچنین از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نسبت به مطالعه دقیق در رابطه با ابعاد بازگشایی اتوبان که تا چه اندازه در کاهش ترافیک درخواست می شود.

 

ضرورت برپایی نشست های هفتگی مسئولان با مردم

 

عبدللهی عنوان کرد: توجه به مشکلات شهرستان ها در ارتباط با فرمانداران از دیگر محورهای مورد بررسی است که متناسب با ظرفیت های استان البرز پاسخ گوی نیاز مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه مسوولان دستگاه های اجرایی باید پای درد دل مردم بنشینند بیان کرد: دیدارهای هفتگی مردم توسط مدیران دستگاه اجرایی باید اجرایی شود تا مردم به این واسطه هر هفته مطالبات خود را به صورت رو در رو با مسوولان در میان گذارند. 

 

استاندار البرز در بخش دیگر سخنان خود در نشست شورای اداری بیان کرد: افزایش سرانه های آموزشی در البرز با مدیریبت برنامه ریزی و دغدغه های مسوولان استان به ویژه آموزش و پرورش از دیگر برنامه هایی است که به آن توجه لازم باید لحاظ شود.

 

عبداللهی در پایان موضوع مسکن ملی را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: سهم استان البرز در روند اجرای طرح یک میلیون مسکن ۱۲۰ هزار واحد مسکونی است که با اقدام و برنامه جهادی این طرح با آمایش سرزمینی و شناسایی نقاط مناسب به منظور ایجاد مسکن با هدف کاهش آسیب اجتماعی حاشیه نشینی اجرا می گردد. 

 

کد خبر 1116474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha