دیدار وزیر ارشاد با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره برنامه های حوزه حج و زیارت گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته با توجه به تعطیلی حج و سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه را برای خدمات رسانی بهتر به زائران بیان کرد.


سرپرست حجاج ایرانی ابرازامیدواری کرد که با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان برای واکسیناسیون در ایران و عربستان و شروع تدریجی سفر عمره گزاران از برخی کشورهای اسلامی به عربستان، عملیات حج آینده با حضور زائران ایرانی و دیگر کشورهای جهان برگزار شود. 


دراین دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه حج و زیارت ابراز امیدواری کرد که با بهبود روابط ایران و عربستان و همکاری و تعامل بیشتر کشور میزبان، تسهیلات مناسب تری برای زائران کشورمان در سفرهای زیارتی به سرزمین وحی فراهم شود.

کد خبر 1116486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha