برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان پایور و وظیفه

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت : مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و همچنین سیزدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درسازمان صنایع دفاع برگزار شد.

به گزارش خبرگزازی شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ؛ حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر ابراهیمی» معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  گفت : سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع دفاع برگزار شد.


در این دوره از مسابقات ۱۱۰ نفر از بانوان شاغل، ۳۴۵ نفر از همسران کارکنان و در مجموع ۴۵۵ نفر به میزبانی اداره عقیدتی و سیاسی صنایع دفاع به رقابت می پردازند.این دوره از مسابقات در سه رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم و درک مفاهیم و نکات تفسیری بر اساس تفسیر نمونه جزء ۲۱ در سطح ۲ برگزار شد.


در این بخش ۸ تیم داوری در مجموع ۳۸ نفر این مسابقات را قضاوت می کنند که همگی از داوران باسابقه و مجرب سطح سازمان اوقاف و تبلیغات بودند.


مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه این وزارت خانه با حضور ۲۹۰ نفر از کارکنان و ۴۸ نفر از سربازان وظیفه به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع الکترونیک ایران به صورت حضوری برگزار شد.


این دوره از مسابقات در چهار رشته قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم و درک مفاهیم و نکات تفسیری بر اساس تفسیر نمونه جزء ۲۴ در سطح ۲ برگزار شد.

کد خبر 1116513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha