اجرای امر به معروف موجب برچیده شدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود

امام جمعه بیجار گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب برچیدن ناهنجاری‌ها و آسیب‌های و معضلات اجتماعی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیجار که با محویت با محوریت تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در کشور دارای تشکیلاتی قانونی است که روز به روز گسترده‌تر خواهد شد و تمامی فعالیت‌های آن نیز با حضور و همراهی خود مردم اجرا می‌شوند.

 

 

وی با بیان اینکه مردم باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب می‌شود تا ناهنجاری‌ها و آسیب‌های و معضلات اجتماعی در جامعه برچیده شود.

 

 

امام جمعه بیجار بیان کرد: اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها برای رفع مشکلات و معضلات محلات در قالب گروه‌های مطالبه‌گری بکوشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

 

 

حجت‌الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: وقتی چند نفر در قالب تشکیلات موضوعی را متذکر شوند قطعا اثرگذار خواهد بود و کسانی که منکراتی را مرتکب می‌شوند به خود می‌آیند.

 

 

وی اضافه کرد: مطالبه‌گری همراه با تضعیف نظام، تضعیف مسوولین و پرخاشگری و بی‌حرمتی نباشد بلکه در قالب نصیحت و خیرخواهی باشد و گرنه اهداف مطالبه‌گری تحقق پیدا نمی‌کند.

کد خبر 1116524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha