رونمایی از چندین کتب تازه تالیف در فیروزکوه

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی از کتابهای خطوط روشن رود، سیری در تاریخ و فرهنگ روستای هرانده، مجموعه شعر ناخدای شب زده با حضور فرماندار، مولفان و علاقمندان در سالن آمفی تاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان مراسم رونمایی از کتابهای خطوط روشن رود، سیری در تاریخ و فرهنگ روستای هرانده، مجموعه شعر ناخدای شب زده و سایه صحرا، آثار سید حسن حسینی با حضور فرماندار، مولفان و علاقمندان در سالن آمفی تاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: کتاب به منزله بال هایی است که انسان را از سوی جهل و نادانی به سمت دانش و آگاهی و روشنایی سوق می دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کشور و سیستمی موفق است که تاریخ و فرهنگش براساس مطالعه و اندیشه ورزی استوار باشد و مسیر توسعه و پیشرفت را بر پایه اندیشه و تفکر و دانایی محوری قرار داده باشد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: شهرستان فیروزکوه دارای قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی فراوانی است که در این راستا لازم است اهالی فرهنگ و هنر در جهت تولید آثار مطلوب فرهنگی و هنری و ثبت و ضبط آن برای کودکان،جوانان و سایر اقشار جامعه تلاش کنند.

سپس سید حسن حسینی بعنوان مولف توضیحاتی را در خصوص کتاب خطوط روشن سیری در تاریخ و فرهنگ روستای هرانده داد و گفت: این کتاب شامل چهار فصل موقیعت جغرافیایی هرانده – شجره نامه ها – جاهای دیدنی – توفیق در ترازوی روستا  را شامل می باشد.  

خاطر نشان میشود سید حسن حسین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فیروزکوه می باشد که تاکنون تالیف چند کتاب را در کارنامه خویش دارد.

کد خبر 1116537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha