توزیع گوشت قربانی نذری بین نیازمندان به مرحله یازدهم رسید

فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به رسم کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به همیاری نیازمندان در این استان شتافته و بیش از هزار بسته گوشت قربانی نذری را بین مردم توزیع کردند.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: یازدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در  این استان، در قالب هزار و 200 بسته یک و نیم کیلویی، اهدایی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، به دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی رسید.

 

وی اضافه کرد: این مرحله نیز با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد انجام  گرفت و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها توزیع شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از10 هزار و 800 هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شده اند.

 

شیرازیان با بیان اینکه 19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه  مشارکت کردند، افزود: کانون های تعیین شده می بایست اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را اعلام و ثبت کنند.

 

 

کد خبر 1116542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha