نمایشگاه کتاب در کانون فرهنگی و هنری الغدیر آبدانان دایر شد

نمایشگاه کتاب در کانون فرهنگی و هنری الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان با حضور مدیر ستاد فهمای استان، مسئولان اجرایی و فرهنگی و اعضای کانون مساجد این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، نمایشگاه کتاب در کانون الغدیر شهرستان آبدانان افتتاح شد.

 

حجت الاسلام «علي چراغي پور» در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و خوانی از مهم ترین برنامه های کانون های مساجد است، اظهار کرد: توجه به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سامانه بچه های مسجد در قالب اجرای طرح های مختلف گنجانده شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: طرح شنبه های کتاب، مسابقات کتابخوانی، حمایت از آثار نویسندگان و دوره های آموزشی ویژه کتابداران  از برنامه های مختلف کانون های مساجد است که در قالب رویداد ملی فهما در سامانه بچه های مسجد طراحی و در سطح کانون های مساجد اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری استان ایلام، ابراز کرد: اهدای کتاب به کتابخانه های مساجد، تجلیل از کتابداران کانون های مساجد و برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله مهم ترین برنامه های این هفته در سطح کانون ها عنوان کرد.

 

حجت الاسلام چراغي پور با تقدیر از مدیر و اعضای کانون و کتابخانه الغدیر در اجرای فعالیت های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نطالعه و مشارکت فعال در طرح های ملی ستاد فهما، گفت: کانون الغدیر یکی از کانون های فعال استان در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خاطرنشان کرد: این نمایشگاه  به مدت یک هفته در مسجد امام موسی کاظم (ع) کانون الغدیر تخصصی کتابخانه ای در شهرستان آبدانان با 30 درصد تخفیف دایر خواهد یود.

 

  به گفته حجت الاسلام چراغی پور در حال حاضر 85 کتابخانه عمومی مخزن دار و 222 کتابخانه باز در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فعال است.

کد خبر 1116546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha