بهسازی خانه نیازمند بابلی به نیابت از امام رضا( ع)

جعفرزاده گفت: تعداد ۵نفر از خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا بابل با شرکت در اردوی جهادی(طرح دست مهربانی) و به نیابت از امام رضا(ع) نسبت به سرامیک کاری کف منزل یک خانواده نیازمند اقدام کردند.

«محمودجعفرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف حضرت رضا(ع) کمک به اقشار ضعیف سرلوحه فعالیت های خادمیاران رضوی این شهرستان است، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در بحث احداث منازل مسکونی و بهسازی خانه های محرومین به نیت امام رضا(ع) پای کار هستند .

 

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: 5نفر خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا بابل با برپایی اردوی جهادی یک روزه در آستانه میلاد خجسته امام حسن عسکری(ع) و به نیابت از امام مهربانی ها با حضور در منزل خانم محترم سرپرست خانوار نسبت به سرامیک کاری کف منزل ایشان اقدام کردند.

 

وی بابیان اینکه کلیه هزینه های تعمیر این منزل توسط خیر نیک اندیش امام رضایی تامین شده است، گفت:اردوی جهادی فعالیتی که عشق و ایثار می‌خواهد و نیازمند دلهایی است که برای آبادانی و کمک به هموطن آبروند خود می‌تپد.

 

 

جعفرزاده با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن میلاد امام حسن عسکری(ع)، با هدف پرورش و کمک به دانش آموزان نسلهای آینده، با شعار مهر همدلانه و معرفت امام رضایی عالمانه و به نیابت از امام مهربانی،  تعداد ۱۰ بسته لوازم التحریر شامل(۳۴ دفتر نقاشی خط دار، ۷ بسته مداد رنگی، ۲۴ عد مداد مشکی، ۱۲ عدد مداد قرمز، ۱۰ عدد پاکن، ۱۰ عدد تراش، ۵۱ عدد خودکار آبی، قرمز، سیاه) به ارزش ۸۴۰ هزار تومان، از طرف خادمیار رضوی تهیه و به کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت و بانوان و خانواده اهدا شد، افزود: خادمیاران این کانون با شناسایی خانواده های نیازمند این اقلام را بین دانش آموزان توزیع کردند.

 

وی در خاتمه سخنانش از برگزاری کلاس مفاهیم قرآن کریم به همت کانون قرآن خادمیاران شهرستان بابل یکشنبه های هر هفته  از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ در امامزاده قاسم (ع) بابل خبر داد و یادآورشد: شرکت کلیه خواهران و برادران در این کلاس آزاد است.

 

کد خبر 1116547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha