آغاز طرح‌ عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل از آغاز اجرای طرح‌ عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌ های عمومی به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار همزمان با سراسر کشور از روز ۲۴ آبان‌ تا ۲۶ آبان‌ماه انجام می‌شود.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران وبيدگل افزود: این طرح به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، افزایش میزان مطالعه مفید، هدفمند و اثربخش  اجرا می شود.



رنجکش بیان داشت: علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت در کتابخانه‌های عمومی کشور می‌بایست ابتدا به نشانی http://libs.plib31.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب کتابخانه، روی گزینه کد تخفیف برای کتابخانه موردنظرشان کلیک کنند. در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، کد تخفیف برای فرد پیامک خواهد شد. متقاضی پس از این مراحل می‌تواند در مهلت مشخص شده به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران وبيدگل ادامه داد: همچنین طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی نیز در کتابخانه‌های عمومی اجرا می شود؛ بر این اساس، اعضایی که منابع امانی خود را تا اول آذرماه ۱۴۰۰ به کتابخانه‌ها عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی خواهند شد.

 

رنجکش  با بیان اینکه ۱۱ باب کتابخانه شامل ۵باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان فعال است، تاکید کرد: همشهریان می توانند با عضویت در یک کتابخانه عمومی از امکانات و منابع کلیه کتابخانه های عمومی کشور استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1116560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha