هفت هزار ماسک رایگان بین مردم دیواندره توزیع شد

مدیر عامل مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل الله شهرستان دیواندره گفت: از سوی این موسسه قرآنی هفت هزار ماسک رایگان بین مردم شهرستان توزیع شد.

ماموستا امجد غفوری مدیر عامل مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل‌الله دیواندره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار داشت: از سال گذشته که بیماری کرونا دامنگیر مردم شده مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل‌الله با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک رایگان بیش از هفت هزار ماسک تولید کرده و در اختیار اقشار ضعیف و کم درآمد و خانواده‌های حاشیه شهر قرار داده است.

 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا تعدادی از کسب و کارها به کلی منحل شدند و خانواده‌های زیادی آسیب دیدند.

 


غفوری افزود: آسیب دیدگان کرونایی بیشتر قشر کارگر بودند، که در مکان‌هایی همچون تالارها و رستوران‌ها کار می کردند و بیشترین آسیب متوجه آنها شد؛ به همین منظور با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص کمک‌های مؤمنانه، بچه‌های قرآنی مؤسسه پای کار آمدند و هر ماهه ۶۰۰خانواده مستضعف و فقیر را حمایت می‌کنند.

 


وی افزود: این حمایت‌ها توسط مؤسسه و با کمک خیرین جمع‌آوری و هر ماهه در اختیار افراد نیازمند که بیشتر در حاشیه شهر قرار دارند، ارسال می‌شود.

 


مدیرعامل موسسه قرآنی اعتصام دیواندره در پایان افزود: متاسفانه به علت خشکسالی آمار خیرین به شدت کاهش یافته و اگر مسئولان حمایت نکنند و مشکلات مالی ما را سرو سامان ندهند باید مؤسسه تعطیل شود حتی توان پرداخت اجاره بهاء مکان مؤسسه را هم نداریم و پول مربیان هم چند ماهی است که پرداخت نشده است.

 

کد خبر 1116562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha