دشمن ترویج فساد و فحشا را راهکار زمین گیر کردن انقلاب اسلامی می داند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نبود نور نماز و تقوا را باعث عدم حرکت به سمت آرمان های متعالی انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن ترویج فساد و فحشا را راهکار زمین گیر کردن انقلاب اسلامی می داند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین همایش نماز سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۴ آبان ماه) با حضور فرمانده سپاه فتح استان، معاون سیاسی استاندار استان، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از نیروی های نظامی و  انتظامی برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این همایش، نماز را بهترین نماد عبودیت انسان دانست و با اشاره به حدیث پیامبر مبنی بر پاک شدن انسان در پنج نوبت به وسیله نماز، گفت: انسان با نماز عبودیت و فقر خود را مشاهده می کند و رزاق بودن، عزت و شوکت خداوند متعال را مشاهده می کند و اگر نماز انسان قبول شد سایر اعمال عبادی انسان قبول می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه شخص پیامبر بالاترین مرتبه انسانی را داراست و همیشه نماز را برپا می داشت، اظهار کرد: برپایی جهاد برای اقامه نماز بوده و اخلاق، عبودیت همه برای نماز است.

 

آیت الله حسینی ضلالت و گمراهی را از دلایل ترک نماز دانست و ادامه داد: تاریکی و انحراف در سایه ترک نماز مشاهده می شود.

 

وی بستر اثرگذاری برای پاک شدن جامعه را از بی عدالتی، فساد و انحراف عنوان کرد و افزود: در زمان طاغوت اگر کسی برای اقامه نماز اقدام می کرد یا اگر زنی حجاب داشت، مورد انتقاد و تمسخر قرار می گرفت.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وقتی امام جامعه ایران دوران طاغوت را که سردمداران بر علیه نماز اقدام می کردند بر علیه آن  قیام کرد، گفت: امروز که دشمن می بیند جوامع اسلامی در حال رشد و توسعه هستند، راه توقف آن را گسترش و ترویج فساد می داند.

 

آیت الله حسینی نبود نور نماز و تقوا را باعث عدم حرکت به سمت آرمان های متعالی انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن ترویج فساد و فحشا را راهکار زمین گیر کردن انقلاب اسلامی می داند .

 

وی به آسیب های فضای مجازی در حوزه معنویت اشاره کرد و یادآور شد: در سطح ادارات باید تلاش کرد نماز اقامه شود و کارمند جمهوری اسلامی باید هم شان با اهداف نظام اسلامی باشد این موضوع باید پیگری شود؛ اگر خواهان مبارزه با اختلاس ها، فسادها در سطح ادارات هستیم باید نماز ترویج داده شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات خوب سپاه برای برگزاری نماز جماعت اشاره کرد و افزود: اگر انسان در سطح ادارات مشغله هم داشته باشد مجوز برگزاری نماز به او در ادارات داده شده است.

 

وی با بیان اینکه سپاه قدرت جمهوری اسلامی است و باید همچنان اخلاق و عبودیت در آن وجود داشته باشد و توسط فرماندهان باید در این راستا ورود کنند، گفت: افرادی که در سپاه حضور دارند باید توجه به عبودیت، معنویت، نماز داشته باشند.

 

آیت الله حسینی پاسداری را به معنای پاسداری از ارزش های دینی عنوان کرد و گفت: سپاه امروز در صحنه های مختلف استکبار را شکسته داده و نمونه این موضوع سپاه پاسداران نفت سرقت شده را به آب های سرزمینی بازگرداند و باعث قدرت آفرینی ایران و سپاه در عرصه های بین المللی شد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قدرت و ابهت سپاه باید ادامه پیدا کند، گفت: راز و رمز پیروزی ها توسط سپاه معنویت است که باید این ارزش ها ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن برای ۲۰۰ سال آینده برنامه دارد و به صورت آرام درصدد پیاده سازی برنامه های خود است، گفت: دشمنان به صورت آهسته سعی در ایجاد انحراف، فتنه و کم رنگ کردن ارزش های دینی بوده و راهکار مقابله با آن معنویت است.

کد خبر 1116563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha