رونمایی از طرح پرداخت صدقه آسان با استفاده ازٰ QR کد در قزوین

طرح پرداخت صدقه آسان با استفاده از QR کد در کمیته امداد استان قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مهرعلی حق گویان» در مراسم رونمایی از طرح پرداخت صدقه آسان با استفاده از QR کد که امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: برای اجرای سامانه جامع امداد هوشمند در سطح کلان کشوری و استانی کارهای زیادی شده است و این سامانه تحت عنوان «سها» توسط ریاست کمیته امداد به استان ها ابلاغ شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: قزوین یکی از استان هایی است که پیگر اجرای این سامانه است که در این سامانه اطلاعات خانوارها به روز شده و در سیستم جامع ثبت می شود.

 

وی عنوان کرد: با راه اندازی این سامانه، هر خانوار نیازمند در هر نقطه ای از استان که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می تواند درخواست نیاز خود را در سامانه وارد کند و مددکار درخواست را دریافت کرده و پاسخ می دهد که این امر هزینه های مرتبط با حضور فیزیکی را به حداقل می رساند.

 

حق گویان اعلام کرد: برای اجرای این کار بسترسازی در سطح کلان استان شده و از هفته آتی کار شروع می شود و همه ادارات اجرایی درگیر این موضوع خواهند شد و باید مساعدت لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به رونمایی از طرح پرداخت صدقه با QR کد اظهار کرد: از حوزه مشارکت های مردمی برای اجرای این طرح تشکر می کنیم و در تمامی صندوق های صدقات در سطح منازل و معابر QR کد نصب می شود و این امر اطمینان بیشتری برای خانواده ها ایجاد می کند زیرا کمیته امداد را امانت داری می دانند که کمک های خود را به نیازمندان از این طریق پرداخت می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: این اقدام موجب سرعت در کار و کاهش هزینه ها شده و سبب شده مبلغ صدقه در اسرع وقت به نیازمندان برسد.

 

وی در پایان یادآور شد: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد برای عموم مردم در دسترس است و بحث این است که از همه پیشنهادات شهروندان استفاده کرده که ان شاالله با این پیشنهادات کارسازی در اصلاح امور در حوزه کمک به نیازمندان صورت گیرد.

 

کد خبر 1116570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha