راه مقابله با تهدیدات دشمن، توجه به مسائل معنوی و اعتقادی در سپاه است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی، نظامی توسط دشمن اشاره کرد و گفت: راه مقابله با تهدیدات دشمن توجه به مسائل معنوی و اعتقادی در سپاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین همایش نماز سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۴ آبان ماه) با حضور فرمانده سپاه فتح استان، معاون سیاسی استاندار استان، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از نیروی های نظامی و  انتظامی برگزار شد.

 

سردار «حمید خرم دل» این مراسم را مقدمه ای برای اجلاس سراسری و کشوری نماز دانست و گفت: نماز، خمس، زکات و مسائل معنوی در سپاه یک امر بدیهی است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه به عنوان بازوی ولایت و وجود آن وقف مردم و ولایت شده و قدرتمندی آن نه به علت موشک ها است، بلکه ماحصل معنویت است، اظهار کرد: سپاه اگر خاری در چشم دشمنان نظام است و سیلی بر صورت استکبار می زند به علت معنویت است و اگر معنویت از سپاه برداشته شود، سپاه چیزی نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است، گفت: از جنبه تجهیزات نظامی مانند کشتی، هواپیما، قابل مقایسه با دیگر کشورها نیستیم، سپاه با فعالیت هایش از دریای سرخ تا دریایی مدیترانه باعث ضعف و ذلت استکبار شده است.

 

سردار خرم دل با بیان اینکه معنویت سرلوحه فرماندهان سپاه فتح، حوزه های نمایندگی و حفاظت است، ادامه داد: پاسدار از روزی که وارد سپاه می شود تا روزی که بازنشسته می شود معنویت همراه همیشگی او باید باشد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حوزه نمایندگی در سپاه فتح، گفت: در شرایط حاضر که تیپ ۴۸ فتح ما در ۳۰۰ متری پژاک قرار دارد، در این شرایط معنویت همراه آنها در استان و آن مناطق است.

 

سردار خرم دل به تعمیر، ساخت و تجهیز نواحی سپاه اشاره کرد و افزود: در مرکز سپاه مسجدی برای برگزاری نماز، تعمیرات حسینه سپاه برای برگزاری مراسمات حسینی و نماز و دیگر موضوعات از برنامه ها است.

 

وی به حساسیت ها در خصوص رونق معنویت در قشرهای بسیجی اشاره کرد و ادامه داد: حضور باشکوه حلقه های صالحین در نماز جمعه در هفته بسیج، انتخاب پایگاه های الگو، برگزاری طرح صراط، نهضت روان خوانی و روخوانی قرآن، تشکیل ۸۰۰ گروه حول محور مسجد از نواحی، تصحیح نماز قشرهای بسیجی، توجه به حفظ قرآن در نوجوانان و جوانان، پرورش  ۶۰۰ طلبه از مجموعه های مختلف سپاه فتح، آموزش اذان، مکبر و اقامه در بخش خواهران، راه اندازی حلقه های صالحین و صادقین و بیان درس اخلاق برای فرماندهان سپاه از مسائل و اولویت های سپاه بوده که مجموعه رشد معنویت یاعث رشد و قدرت نظامی سپاه خواهد شد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی، نظامی توسط دشمن اشاره کرد و گفت: راه مقابله با تهدیدات دشمن توجه به مسائل معنوی و اعتقادی در سپاه است.

کد خبر 1116572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha