عضویت رایگان در کتابخانه‌های آستارا

انورزاده از عضویت رایگان در کتابخانه‌های پیامبر اعظم(ص) و شهید داوود نشاطی شهرستان آستارا خبر داد.

«رامش انورزاده» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضویت در کتابخانه‌های پیامبر اعظم(ص) و شهید داوود نشاطی آستارا به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا افزود: طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آستارا از امروز ۲۴ آبان آغاز شده و تا ۲۶ همین ماه، اجرا می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: با توجه به بازگشایی کتابخانه‌ها، علاقه‌مندان به عضویت می‌توانند در روزهای یاد شده با حضور در کتابخانه‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند و یا بدون مراجعه حضوری ابتدا به نشانی http://libs.plib31.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب کتابخانه، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه موردنظرشان در بالای صفحه فعال باشد بر روی آن کلیک کنند و در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی در کتابخانه‌های عمومی عضو نباشد و یا پیش‌تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک می‌شود و متقاضی پس از این مراحل می‌تواند در مهلت مشخص شده به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.

 

انورزاده گفت: هر عضو با ثبت‌نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا با بیان‌اینکه هدف از طرح عضویت رایگان که در چند مقطع در سال و در مناسبت‌های مختلف انجام می شود، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین شهروندان است، افزود: شهروندانی که عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند، به مدت یک‌سال از خدمات رایگان این مراکز استفاده خواهند کرد.

 

انورزاده خاطرنشان‌کرد: همچنین طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی نیز در کتابخانه‌های عمومی شهرستان آستارا اجرا می‌شود و بر این اساس، اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های ۲۲ آبان لغایت اول آذرماه ۱۴۰۰ به کتابخانه‌ها عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی می‌شوند.

کد خبر 1116615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha