حجاب مانع از گسترش بی حیایی و فساد است/ جلوه دهی منکرات در جامعه توسط دشمن

حجت الاسلام قاضی گفت: حجاب مانع از گسترش بی حیایی و گسترش فساد در کشور بوده و دشمن به همین سبب با آن دشمنی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد قاضی« در جشنواره گوهر فاطمی در محل پایگاه هشتم شکاری اصفهان با اشاره به توطئه دشمنان علیه حیا و عفت عمومی و تلاش برای گسترش فساد اظهارداشت: پس از ناکامی در دوران دفاع مقدس جبهه مبارزه با انقلاب و اسلام در عرصه فرهنگی و اقتصادی قرار گرفت تا اینکه مسیر نظام انقلاب اسلامی منحرف شود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش افزود: ترویج فساد و بی تفاوتی نسبت به اسلام و آموزه های دینی جز اولویت های دشمنان قرار گرفت و با توسعه فناوری های نوین مثل شبکه های مجازی شبه افکنی و تروجی فساد صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه حجاب اسلامی و چادر از گذشته تاکنون یک مهم برای دشمن و مانعی برای اهداف شوم آنان بوده، تصریح کرد: زنان ایرانی همواره به حجاب نگاه ویژه ای داشتند و اجازه ندادند مسیر واقعی دور شود اما توطئه ها باعث شده ایجاد دکم رنگی آن در دوران اخیر شده است.

 

حجت الاسلام قاضی یادآورشد: حجاب اگر مقوله مهمی نبود و کارکردهای اثربخشی نداشت، اینقدر دشمن برای برهم زدن آن و ترویج بی حجابی تلاش نمی کرد.

وی با تاکید بر عوامل ترویج بی حجابی، خاطرنشان کرد: حجاب مانع از گسترش بی حیایی و گسترش فساد در کشور بوده و دشمن به همین سبب با آن دشمنی می کند.

 

*جلوه دهی منکرات در جامعه توسط دشمن

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه فرهنگ اسلامی در جامعه ما بیش از بی بندباری ها اهمیت و جایگاه دارد، خاطرنشان کرد: همه دختران بی حجاب اصراری بر این اشتباه خود نداشته و تنها دچار خطا شده اند ولی دشمن از این فرصت ها بهره می گیرد.

وی ادامه داد: دشمن خوبی ها را کم رنگ کرده و منکرات را جلوه می دهد که جامعه را برای کاهش توجه نسبت به خوبی ها و گرایش به بدی هدایت کند.

 

حجت الاسلام قاضی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از فریضه هایی که برای تقویت خوبی ها و ریشه کنی بدی ها جز دستورات اسلامی قرار گرفته نظارت همگانی و امر به معروف است.

وی به جشنواره گوهر فاطمی اشاره کرد و اذعان داشت: چنین برنامه های فرهنگی برای گسترش معارف اسلامی و فضائل اخلاقی اجرا می شود تا اینکه رفتارهای غلط جلوه نیابد.

کد خبر 1116648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha