نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان قرچک با حضور فرماندار افتتاح شد

نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان «شهر من قرچک» با حضور فرماندار شهرستان قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان «شهر من قرچک» با حضور خطیبی فرماندار شهرستان با شعار «شادابی هنرمندان، شادکامی خانواده، نشاط اجتماعی» افتتاح شد.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت:‌ این نمایشگاه پس از دو سال وقفه در برگزاری نمایشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، توسط اداره میراث فرهنگی با همکاری فرمانداری، شهرداری، کانون فرهنگی اجتماعی نشاط آوران و سایر ادارات با حضور ۵۰ هنرمند و کارآفرین آغاز بکار کرد.
وی افزود:‌ تولیدات کارآفرینان به لحاظ کمی و کیفی رشد داشته و این نوید خوبی برای توسعه صنایع دستی در این شهرستان است که پیشینه خوبی در این حوزه دارد.
خطیبی با اشاره به حمایت از کارآفرینان توسط دولت اظهار داشت:‌ با حمایت ادارات از کارآفرینان و ارائه تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی و انگیزه موجود در هنرمندان، قرچک می‌تواند در حوزه صنایع دستی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد.
شایان ذکر است، در این نمایشگاه معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از رؤسای ادارات و علاقه‌مندان به آثار صنایع دستی نیز حضور داشتند.
گفتنی است، نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در سالن فدک میدان امام خمینی(ره) شهرستان قرچک دایر است.

کد خبر 1116652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha