هنر برای انتقال ارزش های دفاع مقدس بکار گرفته شود/ معرفی ۲۷ اثر برتر جشنواره فانوس

سرهنگ رضایی گفت: هنر برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «محمد رضایی« در اختتامیه مرحله استانی جشنواره هنری فانوس اظهارداشت: یکی از دغدغه های مهم امروز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس است.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان افزود: خاطرات و رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان اهمیت و جذابیت دارد اما باید به خوبی برای آنان تبیین شود.

 

وی ادامه داد: هنر برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان بکار گرفته شود چرا که این مولفه در ماندگاری و اثرگذاری نقش بسزایی دارد.

سرهنگ رضایی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: نباید ارزش های دفاع مقدس و مفاهیم مهم انقلاب در جامعه کم رنگ شود.

 

وی تلاش دشمنان را در غفلت از  همین فرهنگ ها بیان کرد و گفت: اگر روحیه گذشت و ایثار و رشادت های دفاع مقدس فراموش شود نگرانی ها نیز افزایش یافته و دشمن بر ما پیروز خواهد شد.

 

*معرفی 27 اثر برتر جشنواره فانوس

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به پنج دوره از برگزاری جشنواره فانوس یادآورشد: امسال رقابت خوبی در بین افراد در سراسر کشور رقم خورده و اختتامیه استانی نیز برای آن یپش بینی شده است.

وی با بیان اینکه 95 اثر هنری چندرسانه ای و تجسمی به جشنواره استانی شرکت داده شده، خاطرنشان کرد: 27 اثر به عنوان تولیدات برتر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شدند.

رضایی اضافه کرد: مرحله کشوری ماه آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1116661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha