اجرای سه شنبه های تکریم در کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان

خدابخشیان گفت: سه شنبه های تکریم با تجلیل از «محمد تقی ترکاشوند» عضو کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اجرای سه شنبه های تکریم ، تقدیر از پاسدار نمونه و مسجدی «محمد تقی ترکاشوند» در کانون بعثت تویسرکان که بخش اعظم کمک های مومنانه مسجد النبی و شناسایی نیازمندان به عهده ایشان می باشد، اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و همچنین شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله از اهداف طرح سه شنبه های تکریم است.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مساجد با هماهنگی و نظارت امام جماعت محترم مسجد نسبت به انجام تکریم افراد معرفی شده در روزهای سه شنبه با حضور ائمه محترم جماعات، هیئت امنا، مسئولین محلی و منطقه ای به منظور الگو سازی در سطح محله در قالب "طرح ملی سه شنبه های تکریم" انجام می گیرد.

 

وی بیان کرد: اهدای بسته های حمایتی به خانواده های نیازمند منطقه، برگزاری جلسات مختلف قرآنی، هنری و آموزشی ، اجرای برنامه های مختلف میلاد و شهادت ائمه اطهار (ع) از دیگر برنامه های اجرای کانون بعثت است.

 

کد خبر 1116730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha