مسئولی که ساده از کنار مشکلات مردم بگذرد، انقلابی نیست/عده ای نسبت به خدمات رسالت محور سپاه بی مهری کردند

سردار معروفی با بیان اینکه مسئولی که از کنار مشکلات مردم بگذرد، انقلابی نیست پس بیخود شعار ندهد؛ گفت: عده ای نسبت به خدمات اجتماعی و رسالت محور سپاه کمک نکردند که هیچ، بی مهری هم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، صبح سه شنبه(۲۵ آبان) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها هسته اصلی شکل گیری بسیج را از صدر اسلام و پایه آن را مکتبی، انقلابی و ولایی و عاشورایی دانست و گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است.

 

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با افزودن اینکه بسیج به دلیل منطق و تفکر عاشورایی، بن بست شکن است و سیاست او بر پایه اصول نظام اسلامی است؛ گفت: ضلع مردمی سپاه، بسیج مستضعفین است.

 

 



وی خروجی باور ولایی در بسیج را شهید سلیمانی دانست و بر اساس میل امام خود کار می کرد؛ ادامه داد: بسیج محاسبه گری نمی کند بلکه به منافع دین و انقلاب و مردم می نگرد و جاه طلب و فرصت طلب نیست که هر گاه کاری کرد و به جایی رسید خود در آن جایگاه قرار بگیرد.

 

 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: تفکر بسیج صنایع دفاعی ما را به اوج و نقطه بازدارندگی رسانده است و درب بسیج به روی همه عاشقان انقلاب و عاشقان ایران باز است.

 



وی در استان کرمان با نگاه رسالت نه وظیفه و ماموریت کار می کنیم زیرا نمی توانیم به سادگی از کنار مشکلات مردم عبور کنیم؛ تاکید کرد: هر مسئول و فرمانده ای که به سادگی از کنار مشکلات مردم بگذرد انقلابی نیست بیخود شعار ندهد؛ باید به فکر مردم بود.

 

 



سردار معروفی با برشمردن ۶ اولویت سپاه که ۳۰۰ روستا از ۸۰۰ روستای شناسایی شده در اولویت آبرسانی قرار گرفته است؛ گفت: ۶۳۰ روستا را پیش بینی کردیم که آبرسانی شود.

 

 




وی اظهار کرد: یک عده کمک که نکردند هیچ، بی مهری هم می کنند اما ما تنش آبی را خواهیم گرفت و دنبال مطرح شدن و پرچم بالابردن نیستیم و در خدمات اجتماعی فرصت طلب نیستیم که بخواهیم وکیل و وزیر بشویم.

 

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بهداشت با اولویت ساخت سرویس بهداشتی و حمام؛ اشتغال با اولویت اشتغال خُرد و خانگی؛ مسکن مددجویان بهزیستی و امداد و محرومین با ساخت و تعمیر و تکمیل؛ خدمات اجتماعی با کمک به روند واکسیناسیون، خدمات فرهنگی با ترویج گفتمان امامین انقلاب و ترویج مقاومت و شهادت گفتمان مکتب حاج قاسم را از دیگر اولویت های سپاه فهرست کرد.

 

 



وی با اشاره به اینکه ۱۰ مرکز  واکسیناسیون را مستقیم مدیریت می کنیم و در ۹۰ مرکز با دانشگاه علوم‌پزشکی همکاری داریم؛ اعلام کرد: اصحاب رسانه باید مردم را تشویق به واکسیناسیون کنند و اگر خیلی ها طرح شهید سلیمانی را جدی گرفته بودند، زنجیره کرونا قطع می شد.

 

 




سردار معروفی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که از هفته بسیج سال گذشته آغاز شد و نیز اهدای جهیزیه و کمک مومنانه را از دیگر خدمات بسیج و سپاه عنوان کرد.

 

 

وی در ادامه برنامه های هفته بسیج را اعلام کرد که متعاقباً منتشر می شود.

کد خبر 1116741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha