برگزاری جشنواره صنایع دستی به همت کانون شهید صیاد شیرازی شهرستان ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با هفته بسیج جشنواره صنایع دستی روستاهای ملایر با همکاری کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر برگزار می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت:همزمان با هفته بسیج بیش ازده برنامه برنامه نیز توسط کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی با همکاری پایگاه بسیج  اجرا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر از برگزاری  جشنواره صنایع دستی جوانان  روستاهای شهرستان ملایر در حوزه های مختلف  در کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر در هفته بسیج خبر داد و افزود: این  جشنواره به مدت یک هفته در این کانون برپا خواهد بود.

 

وی همچنین از برگزاری عصر شعر با حضور علاقمندان به شعر و ادب و شاعران جوان در هفته بسیج توسط کانون خبر داد و افزود:برنامه های فرهنگی و هنری نیز همزمان با هفته بسیج در این کانون برگزار می‌شود.

ترکاشوند به برگزاری جام فوتسال آقایان با حضور 8 تیم  از روستاهای شهرستان در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: بعد از برگزاری تیم منتخب معرفی خواهد شد.

وی همچنین  با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی مناسب برای تجلیل از خانواده معظم  شهدا و  بسیجیان غیور است گفت: هر هفته برنامه سه شنبه های تکریم توسط این کانون انجام می شود که در هفته بسیج نیز این برنامه را با تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا را خواهیم داشت.

وی همچنین توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند را از دیگر برنامه های هفته بسیج توسط این کانون دانست و گفت: از ابتدای کرونا تا کنون تعداد زیادی بسته معیشتی در مناسبت های مختلف در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی  در ادامه با اشاره به اینکه تهیه گوشی و تبلت نیز از  با همکاری  خیرین برای دانش آموزان نیازمند صورت گرفته یادآور شد: در این راستا در صدد هستیم  باز هم بتوانیم برای دانش آموزان نیازمند تهیه گوشی را داشته باشیم.

 

ترکاشوند افزود: کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است

کد خبر 1116743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha