طرح ساخت مجتمع مسجد جدید «ناپرویل» در یک دوره ۴۰ ساله

شورای شهر ناپرویل در مورد موافقت با ساخت مجمتع مسجد جدید پیشنهاد شده از سوی مرکز اسلامی این شهر که در یک دوره ۴۰ ساله ساخته خواهد شد، رای‌گیری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «patch»،شورای شهر ناپرویل در مورد موافقت با ساخت مسجد جدید پیشنهاد شده از سوی مرکز اسلامی این شهر  رای‌گیری می کند.

از زمانی که برای اولین بار پیشنهاد ساخت این مسجد در ژانویه 2021 به شورای شهر ارائه شد یا حمایت ها و همچنین مخالفت هایی از سوی شهروندان مواجه شد.

در 6 اکتبر ،کمیسیون برنامه ریزی و منطقه بندی ناپرویل طبق اسناد شهری مجوز استفاده مشروط برای ساخت این مسجد  را با 6 رای موافق در برابر یک رای مخالف به تصویب رساند.

مخالفت با ساخت این مسجد از سوی ساکنانی صورت گرفته است که در نزدیکی محل پیشنهادی مجتمع مسجد زندگی می‌کنند و نگرانی‌هایی را در مورد ترافیک حاصله و دامنه پروژه که 13.6 هکتار زمین را اشغال می‌کند، مطرح کرده‌اند. آلودگی نوری نیز برای برخی از ساکنان اطراف نگران کننده بوده است.

مرکز اسلامی ناپرویل در حال حاضر اداره کننده 3 مسجد در خیابان های مختلف است.

در صورت تصویب، مجتمع جدید شامل یک مسجد دو طبقه با مساحت 26 هزار و 219 فوت مربع، یک مدرسه به مساحت  41 هزار و 749 فوت مربع، یک سالن چند منظوره به مساحت 22 هزار و 814 فوت مربع و یک سالن ورزشی به مساحت 26 هزار و 852 فوت مربع خواهد بود که همگی در یک دوره 40 ساله ساخته می شوند.

کد خبر 1116777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha