شجاعت در تصمیم‌گیری از نکات برجسته  وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش  است

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شجاعت در تصمیم‌گیری یکی از نکات برجسته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است،گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مسیر روشن و تحولی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، موسوی غضنفرآبادی در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه (25آبان)مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت:  با انجام تحقیقات و پس از جلسه‌ای که در کمیسیون قضایی و حقوقی با وزیر پیشنهادی داشتیم، تردیدهایم رفع و ایشان را نیروهای توانمند و قابلی دانستم. داشتن فهم درست از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها یکی از شاخص‌های مهمی است که آقای فیاضی از آن برخوردار است.با توجه به سوابق ایشان به عنوان معلم آموزشی و پرورشی، مطلع بودن از کتب و محتوای درسی و داشتن سابقه مدیرکل در آموزش و پرورش برایم ثابت شد که وی می‌تواند مدیری هر چند ناشناخته اما تحول آفرین باشد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش فارغ از اینکه از مجموعه آموزش و پرورش است باید باور قلبی به اهمیت این مجموعه داشته باشد که آقای فیاضی از این موضوع بهره‌مند است، آموزش و پرورش با بیش از 15 میلیون دانش‌آموز و 1.5 میلیون معلم، نظرات، پیشنهادات و مطالبات گسترده‌ای دارد که وزیر باید از بین مجموع درخواست‌ها و مطالبات نظر صحیح را انتخاب و تصمیم‌گیری کند و آقای فیاضی از شجاعت و شایستگی لازم در این زمینه برخوردار است.

وی ادامه داد: شجاعت در تصمیم‌گیری یکی از نکات برجسته آقای فیاضی است، همچنین جوان بودن، دانشگاهی و طلبه بودن ایشان شایان توجه است. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مسیر روشن و تحولی قرار دارد، رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر موضوع جوانگرایی و به کارگیری جوانان مومن، جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف تأکید دارند و امروز آقای فیاضی جوانی مومن، جهادی و انقلابی است که به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی شده است.

همچنین عباس گودرزی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی، مسلط به اوضاع کشور، توانمند و آشنا با محاسبات کشور است و این مجلس باید وزیری را انتخاب کند که اهل سیاست پژوهی باشد، چرا که مشکل کنونی کشور این است که مدیر اجرایی با سیاستگذار فاصله گرفته است.

 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هرچند وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه این وزارتخانه نیست، اما مامور به خدمت در این وزارتخانه بوده است، وی در بحث سیاست پژوهی فعال بوده و به دنبال اتصال حوزه و دانشگاه است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید انسان های موحد، مومن، معتقد به معاد، آشنا به مسئولیت های مربوط به خود، خدا، دیگران ، عدالت خواه و جهادگر تربیت کند، این وزارتخانه باید افرادی مانند سردار شهید محمد بروجردی، چمران، باکری و... را تربیت کند.وزیر پیشنهادی به مشکلات مسلط است و راه حل رفع آنها را دارد، وی توانسته رتبه نخست کنکور در سهمیه و 220 کشوری را به دست آورد، بنابراین نخبه است.

کد خبر 1116787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha