کتابخوانان برتر کتابخانه دین و دانش هفشجان تکریم می شوند

کیوانی هفشجانی گفت: کتابخوانان برتر کتابخانه دین و دانش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل می شوند.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: کتابخوانان برتر کتابخانه دین و دانش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان با اشاره به فعالیت های روزانه کتابخانه کانون افزود: در طرح «پیک کتاب»، به منظور عدم مراجعه حضوری اعضا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح تحویل کتاب در منازل به اعضای کتابخانه انجام می شود و برای این منظور شماره تلفن کانون به شماره ۰۳۸۳۲۵۷۷۸۴۹ در اختیار عزیزان قرار داده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد دوازده امام (ع) هفشجان افزود: فضایی بسیار آرام با متراژ ۲۴۰ متر مربع جهت استفاده اعضا از سالن مطالعه کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به حضور گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات کتاب گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی (ره) توسط کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان برگزار و به سه نفر برگزیده جوایزی اهدا می شود.

 

کیوانی هفشجانی در پایان افزود: کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان در اولین رویداد ملی فهما سال ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده و در طرح ملی ایران قوی هم در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کرده است.

 

خاطرنشان می شود، کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان با کد ۱۴۰۲۰۲۱۴۸۲۰۰۳۶۰۱ در سال ۱۳۸۲ در مسجد قدس دوازده امام (ع) تاسیس شده و ۸۸۸ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد، کتابخانه دین و دانش نیز سال ۱۳۸۲ در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون تاسیس شده و هم اکنون با ۹ هزار و ۴۰۰ جلد کتاب و ۷۹۲ عضو در حال فعالیت می باشد.

 

کد خبر 1116792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha