تقویت خدمت رسانی به مردم مهم ترین رویکرد بسیج است

سرهنگ سوری گفت: رویکرد های بسیج رویکرد مردم محور در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم و تقویت نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ پاسدار « مجید سوری» امروز (۲۵ آبان) در جمع خبرنگاران به مناسب گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج فرصتی است که از دل تهدیدهای دشمنان به وجود آمد.

 

وی افزود: پس از قضایای سفارت و تسخیر لانه جاسوسی و تهدیدهای دشمنان، در آن مقطع امام خمینی (ره) در راستای مقابله با  تهدید فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اینکه چهار دهه از عمر سازمان بسیج  گذشته است، اذعان داشت: اگر بسیج نبود سرنوشت کشور ما به گونه دیگری رقم می خورد.

 

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس  زمانی که ارتش ما ارتش آماده ای نبود و سپاه پاسداران هم نهادی نوپا بود، همین بسیج مردمی بود که سرانجام دفاع مقدس را جوری رقم زد که منجر به افتخار برای ملت ایران شد.

 

سوری با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس هم عملکرد بسیج در راستای خدمت به مردم در همه عرصه ها درخشان بوده است، ابراز کرد: بسیج در هر عرصه ای که نیاز به خدمت به مردم بوده است، تجلی سازمان بسیج را شاهد هستیم.

 

وی با بیان  اینکه بسیج به معنی مردم است، افزود: در قالب بسیج نیروهای مردمی سازماندهی شده اند و تشکل های مردمی در راستای حل مشکلات مردم گرد هم جمع شده اند.

 

سوری با اشاره به رویکردهای بسیج، بیان کرد: رویکرد های  بسیج رویکرد مردم محور در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم و تقویت نظام مقدس اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امروز ما در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی شاهد فعالیت عظیم بسیج هستیم، افزود:  امروز محرومیت زدایی و تقویت خدمت رسانی به محرومین در سرلوحه فعالیت های بسیج  و گروه های جهادی قرار گرفته است.

 

سرهنگ سوری محرومیت زدایی از رویکردهای اصلی بسیج در راستای خدمت به محرومان است، خاطرنشان کرد: هر جایی که نیازبه کار جهادی و محرومیت زدایی احساس می شود، تجلی حضور بسیج و گروه های جهادی بسیج را شاهد هستیم.

 

توجه به مسائل اجتماعی از رویکردهای مهم بسیج است

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه توجه به مسائل اجتماعی از رویکردهای مهم بسیج است، ادامه داد: بعد از مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اجتماعی، بسیج در این حوزه هم حضوری فعال دارد.

 

وی ادامه داد: در راستای پاسداری از نظام مقدس اسلامی و تقویت خدمت به محرومان، امروز بسیج ورود جدی به مناطق محروم و کمتر برخوردار دارد.

کد خبر 1116830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha