طرح حلقه کتابخوانی تفکر رویکرد کانون ولایت در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی 

امین رضا محمودی گفت: یکی از رویکردهای کانون ولایت در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اجرای طرح حلقه کتابخوانی تحت عنوان تفکر است.

«امین رضا محمودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب، گفت: یکی از رویکردهای کانون ولایت در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اجرای طرح حلقه کتابخوانی تحت عنوان تفکر است.


مسئول کتابخانه کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در تشریح این طرح، بیان کرد: اعضای کتابخانه براساس علاقه خود کتابی را برای مطالعه انتخاب می کنند و در حلقه تفکر برداشت های خود را از کتاب های خوانده شده برای اعضا روایت روایت می کنند.


وی افزود: همچنین بچه ها درباره موضوعات مطرح شده در مورد این کتاب ها به بحث و گفتگو می پردازند.


محمودی بیان کرد: حلقه کتابخوانی تفکر ویژه گروه های سنی ۱۸ سال به بالا است که جمعه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر در کتابخانه کانون ولایت تشکیل می شود.


مسئول کتابخانه کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت یادآور شد: قریب ۴ هفته از تشکیل اولین حلقه کتابخوانی تفکر می گذرد و در این مدت بچه های مسجد با کتاب های گوناگونی آشنا شده اند.


وی اظهار کرد: هدف از تشکیل حلقه کتابخوانی تفکر این است که بچه ها را برای حل مشکلات و سوالاتی که در ذهن آنها است به تفکر وا داریم تا بیاموزند برای حل مشکلات فکر کنند.


محمودی اضافه کرد: طرح شنبه های کتاب نیز در ذیل سومین رویداد ملی فهما هر هفته در حال برگزاری است و بچه های مسجد هر شنبه با یک کتاب جدید مفید آشنا می شوند.


مسئول کتابخانه کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ابراز کرد: کتابخانه کانون ولایت قریب ۷ هزار جلد کتاب از کتابخانه های بسته است که ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به شما می رود.


وی در خاتمه عنوان کرد: در حال حاضر این کتابخانه تنها روزهای پنج شنبه آن هم از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 1116841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha