هشدار هواشناسی، دستگاه های خدمات رسان خراسان شمالی را به حالت آماده‌باش درآورد

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: در پی هشدار هواشناسی نسبت به کاهش دمای هوا و بارش برف، اعضای مدیریت بحران در شهرستان های استان به حالت آماده باش درآمدند.

«صادق رمضان زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: اکنون دستگاه های خدمات رسان استان شامل راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و شهراری در حالت آماده باش هستند.

 

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف و هشدار هواشناسی نسبت به کاهش دمای هوا، به مردم توصیه می شود از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

 

وی افزود: به کوهنوردان توصیه می شود از حضور در عرصه ها و رفتن به کوه خودداری کنند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد هم از آماده باش ستاد بحران شهرداری بجنورد خبر داد و گفت: انبار و سوله شهرداری به تجهیزات زمستانه مجهز شده است.

 

«مجید شادکام» اظهارداشت: در انبار و سیلوی شهرداری بیش از هزار تُن مخلوط شن و نمک دپو شده و مواد یخ زدا تامین شده تا برای اجرای بازگشایی معابر و یخ‌زدایی مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی گفت: مخازن مخصوص برای تعبیه در محلات و مناطق پرتردد آماده نصب است تا امکان دسترسی آسان همکاران به مخلوط یخ زدا را فراهم آورد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار کیسه شن و نمک در مرحله اول برای یخ زدایی آماده و در انبارها نگهداری می شود.

 

 

کد خبر 1116860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha