پروژه احداث کابل فیبر نوری در دو منطقه آبادان اجرایی می‌شود

مولوی از اجرای پروژه احداث کابل فیبر نوری در دو منطقه کوی ذوالفقاری و احمدآباد آبادان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

«سید محمد مولوی» ظهر امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، از اجرای دو طرح مخابراتی در دو منطقه آبادان خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌ های صورت گرفته از طریق صندوق توسعه ملی، بودجه قابل توجهی جهت احداث زیرساخت کابل نوری مخابرات در مناطق کوی ذوالفقاری و احمدآباد آبادان تخصیص داده شد.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ارتباطات تلفنی و اینترنتی مردم این شهرستان در دو منطقه کوی ذوالفقاری و احمد آباد، افزود: این پروژه در منطقه احمدآباد در خیابان لین ۱۰ و در کوی ذوالفقاری از ایستگاه ۱ تا ۵ در ۳ محور ۲۰، ۳۰، و ۴۰ متری احداث می شود و خطوط ارتباطی قدیمی به فیبر نوری تبدیل خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با راه اندازی کافوهای نوری در کوی ذوالفقاری و لین ۱۰ احمد آباد مشترکین از ارتباط تلفن سالم و اینترنت با سرعت مطلوب بهره مند می شوند.

 

مولوی از اختصاص بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه و احداث خطوط فیبر نوری مخابرات در مناطق کوی ذوالفقاری و احمدآباد آبادان خبر داد و یاد آور شد: در مجموع ۱۵۵ میلیارد ریال بودجه در راستای حفاری و کابل کشی کانالی به متراژ ۴.۵ کیلومتر و نصب ۱۰ کافوی نوری تخصیص داده شده است.

 

کد خبر 1116889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha