رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود

کاشفی ازبرگزاری رزمایش اقتدار جهادگران بسیج به مناسبت هفته بسیج با هدف خدمت رسانی به روستاهای مناطق محروم استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« مهدی کاشفی» در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه رزمایش اقتدار جهادگران بسیج به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد،گفت: این رزمایش ایجاد شور و نشاط انقلابی را دنبال خواهد کرد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد:یک هزار نیروی بسیجی جهادگر این استان در رزمایش اقتدار جهادگران حضور خواهد یافت.

 

وی دندان پزشکی، ویزیت بیماران، امور عمرانی، برگزاری میز خدمت و توزیع جهیزیه و… را از جمله بخش‌های این رزمایش جهادی عنوان کردو افزود: سخنرانی غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور آغازگر این رزمایش همزمان با روز بیست و نهم آبان ماه در سمنان است.

 

کاشفی با بیان اینکه در این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی خواهند کرد اضافه کرد: این طرح در روستای خیرآباد سمنان آغاز خواهد شد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اینکه بسیج اصناف و اقشار مختلف از جمله بسیج مهندسان، پزشکی و… در این رزمایش حضور خواهد داشت،گفت: در این رزمایش افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال روستایی، محرومیت زدایی، بسته‌های معیشتی، بازسازی منازل روستایی و… دنبال می‌شود.

 

وی افزود: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط انقلابی یکی از برنامه های مهم بسیج و سپاه در طول این سال‌ها بوده که بسیج سازندگی با تکیه بر ظرفیت های خود در این راستا نقش آفرینی می کند.

 

کاشفی با بیان اینکه ایجاد امید و تقویت ارتباط و اعتماد مردم به نظام اسلامی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش است افزود: اقدامات گسترده ای که در حوزه گروه های جهادی، ایجاد اشتغال، اجرای پروژه های محرومیت زدایی، نهضت کمک مومنانه و سایر خدمات جهادگران بسیجی انجام شده موجب شده تا جهادگران بسیجی یک جایگاه ارزشمند در بین مردم کسب کنند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار داشت: امیدآفرینی و گام برداشتن در مسیر تمدن اسلامی موجب رشد روز افزون انقلاب اسلامی در همه ابعاد خواهد شد و امروز گروه های جهادی با تمام توان پای کار حرکت در این مسیر هستند.

کد خبر 1116891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha