لزوم سرمایه گذاری بر توسعه کتاب های الکترونیکی

حجت الاسلام مدبر گفت: باید بر روی کتاب های الکترونیکی بیشتر سرمایه گذاری کرده و از فضای مجازی در خصوص بسط و توسعه کتاب استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) در دیدار مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم و کتابداران بخش های «کردیان» و «سیمکان»، ضمن تبریک روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، گفت: اگر عشق و علاقه در کار شما نباشد  کار پیش نمی‌رود و امیدواریم تا آخرین لحظه عمر با کتاب و به خصوص قرآن کریم مانوس باشیم.

 

حجت الاسلام مدبر از کتاب به عنوان تجلی گاه خداوند متعال یاد کرد و افزود: تلاش کنیم آنچه قرار است به دیگران توصیه کنیم خود نیز اهلش باشیم و لذا مردم باید علاقه به کتاب را در وجود دست اندرکاران حوزه کتاب، مشاهده کنند.

 

وی بیان کرد:‌ اکنون باید بر روی کتاب های الکترونیکی بیشتر سرمایه گذاری و از فضای مجازی در خصوص بسط و توسعه کتاب استفاده کرد چرا که بدون استفاده از رسانه های جدید کار به سرانجام نمی رسد.

 

«مجتبی امیرزاده» نیز در این دیدار گفت: شهر جهرم نیاز به یک کتابخانه مرکزی و به روز دارد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم افزود: این شهرستان همچنین نیاز به یک کتابخانه سیار نیز دارد که تنها اعتبار محدودی جهت راه اندازی آن تا کنون فراهم شده و  به همت خیرین و مسئولین را می طلبد.

 

همچنین در این دیدار کتابداران کتابخانه های شهر و بخش های شهرستان جهرم به بیان مشکلات و نظرات خود در حوزه کتاب و کتابخانه پرداختند.

کد خبر 1116902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha