هنرهای نمایشی فارس در جشنواره ‌های کشور می درخشند

سهرابی گفت: درخشش هنرمندان هنرهای نمایشی فارس در جشنواره ‌های کشور، بیانگر گنجینه‌ های درخشان هنرهای نمایشی این استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 25 آبان) در آئین رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس گفت: درخشش گروه هنری «آرتا تئاتر» و «پرسیا» در جشنواره تئاتر ارسباران و خانه عروسک و در بیستمین جشنواره نمایش ‌های آئینی و سنتی مایه مباهات فارس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: درخشش هنرمندان هنرهای نمایشی فارس در جشنواره ‌های کشور، بیانگر گنجینه‌ های درخشان هنرهای نمایشی این استان است.

وی اضافه کرد: زمینه پیشرفت هنرهای نمایشی فارس باید فراهم شود و خوشبختانه علیرغم شیوع کرونا و آسیب دیدن بخش فرهنگ و هنر، هنرهای نمایشی استان فارس همچنان استوار است و در جشنواره ها می درخشد.

سهرابی با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس عنوان کرد: مهلت دریافت فیلم نمایش‌ ها به اتمام رسیده است و در گام دوم، داوران فیلم نمایش‌ های دریافتی را بازبینی می کنند و نمایش‌ های برگزیده برای رقابت نهایی فراخوانده خواهند شد.

خاطر نشان می شود، در این دوره از سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس، نمایش‌ هایی از شهرهای شیراز، کازرون، لامرد، لارستان، استهبان، فسا، نی‌ ریز، فیروزآباد، سروستان، مهر و جهرم برای بازبینی، فیلم‌ های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

کد خبر 1116948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha