اتمام فاز نخست  موزه روستایی گلستان نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

تجری گفت: تاکنون برای پروژه موزه میراث روستایی گلستان مبلغ ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و تا اتمام کامل فاز نخست ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان، «احمد تجری» گفت: تاکنون برای پروژه موزه میراث روستایی گلستان مبلغ 114 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است و تا اتمام کامل فاز نخست 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در راستای بهره برداری از فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان در سال جاری، اعتبار 50 میلیارد ریال آن تامین شد.

 

وی ادامه داد: دوباره چینی 2 سازه روستایی در پروژه موزه میراث روستایی گلستان به اتمام رسیده و 2 سازه در مراحل پایانی اجرای آن است.

 

تجری با بیان اینکه موزه میراث روستایی گلستان دومین مدل در نوع خود در کشور است، اظهارداشت: با برآورد اولیه 500 میلیارد ریال در زون فرهنگی پارک جنگلی قرق به مساحت 50 هکتار در حال اجرا است.

 

وی گفت: 73 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار از منابع ملی و استانی برای تسریع در عملیات اجرایی فاز اول موزه میراث روستایی گلستان در سال 99 تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

 

 

کد خبر 1116957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha