مردم شهر آیسک از اعتبارات حوزه مسکن برخوردار شدند

مردم شهر آیسک بعد از ۱۴ سال انتظار، از اعتبارات دولتی در حوزه مسکن برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، مدیرکل مسکن و راه شهرسازی خراسان جنوبی ظهر امروز (۲۵ آبان) در بررسی مشکلات مسکن و راه های شهرستان سرایان که به دعوت فرماندار این شهرستان در خصوص بهره مندی مردم این شهرستان از طرح احداث یک میلیون مسکن برگزار شد، گفت: با الحاق هفت هکتار از اراضی دولتی به حریم شهر آیسک، بالاخره مردم این  شهر، بعد از ۱۴ سال انتظار از نعمت اعتبارات و اراضی در حوزه مسکن در قالب طرح جهش مسکن برخوردار می شوند.

 


«وحید داعی» الحاق ۱۰ هکتار زمین به حریم شهر سرایان و پنج هکتار به حریم شهر سه قلعه را جهت توسعه و استفاده در طرح جهش مسکن در شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید امکانات و زیرساخت‌های لازم را در این حوزه را فراهم کنند.

 


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه تخصیص اعتبارات طرح بازآفرینی شهری به شهرستان سرایان را در سال جاری متذکر شد و اظهار کرد: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات بازآفرینی در قالب چهار طرح به مرکز شهر سرایان اختصاص یافته است که در سرفصل های مناسب و کارشناسی شده هزینه شده است. 

 

در ادامه جلسه مشکلات حوزه مسکن و راه شهرستان مطرح و راهکارهای گذر از این مشکلات ارائه شد. تامین زیرساخت ها، آماده سازی زمین و موضوع تراکم ساخت از جمله مواردی بود که مطرح و تصمیمات لازم برای آن اتخاذ شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1117010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha