مادر کارآفرین توسط بچه های مسجد تیران تجلیل شد

همزمان با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران از مادرکارآفرین و تعاونگر نمونه تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همزمان با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، این طرح در تیران و کرون نیز آغاز و در حال اجرا است.

کانون های فرهنگی و هنری مساجد امسال با انتخاب مادران دارای شاخصه های  ابلاغی مثل فعال اجتماعی، کارآفرینی، خانواده شهدا و فرزندآوری و تربیت  تحت عنوان «شکوه مادری» طرح سه شنبه های تکریم را اجرا می کنند.

کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران هفت نفر از بانوان دارای شاخصه های ابلاغی از سوی ستاد فهما در را محله تحت مجموعه خود شناسایی و با حضور اعضای خود از آنان تجلیل می کند.

این سه شنبه اعضای این مرکز فرهنگی و هنری با حضور در کارگاه تولید میوه خشک «مریم نخعی»، مادری که علاوه بر فعالیت های شغلی، همسرداری و تربیت فرزند، با ایجاد یک شرکت زمینه اشتغال تعدادی از بانوان را فراهم کرده بود از او تجلیل کردند.

 

این آیین با حضور رئیس و معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران گفت: سال گذشته طرح سه شنبه های تکریم را با تقدیر از خانواده شهدا، برگزیده جشنواره های فرهنگی و هنری، خیرین فرهنگی و فعالان اجتماعی اجرا کردیم و امسال نیز با محوریت مادران تحت عنوان «شکوه مادری» همسو با آیین نامه ابلاغی اجرا می شود.

 

«اکبر مهدیزاده» افزود: امسال بانوان فعال در حوزه اشتغال، کارآفرینی، فعالیت اجتماعی، خیر و مدیرمسئول بانوان کانون های فعال شناسایی و در قالب بازدید و برنامه هماهنگ و منسجم تجلیل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: معرفی افراد فعال در حوزه های مختلف زمینه ساز الگودهی به جامعه برای رشد اجتماعی و جهت دهی به نسل جوان و دیگر افراد خواهد بود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران خاطرنشان کرد: معرفی جوانان و نوجوان فعال در حوزه های مختلف که دارای رتبه های استانی و ملی هستند نیز از طریق شبکه های اطلاع رسانی نیز انجام می شود.

 

کد خبر 1117016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha