کتاب «پروانه‌ای در آتش» رونمایی شد

کتاب «پروانه‌ای در آتش» زندگی نامه شهید علی لندی نوجوان قهرمان ایذه‌ای همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ و نشر خوزستان که امروز (سه‌شنبه ۲۵ آبان) در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، از کتاب «پروانه‌ای در آتش» نوشته حیدر بویری و اسکندر مقصودی رونمایی شد.

 

«حیدر بویری» در خصوص این کتاب اظهار کرد: با توجه به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مورد تائید همه مکاتب بشری است، ما تصمیم گرفتیم در جهت ترویج این فرهنگ گام برداریم.

 

نویسنده کتاب «پروانه‌ای در آتش» اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از زمان به وجود آمدن بشر وجود داشت و می‌توان آن را در ایران باستان و معاصر و همچنین دین مبین اسلام مشاهده کرد.

 

وی تصریح کرد: این کتاب در پنج فصل گردآوری شده که فصل اول به مقدمه، تعریف فداکاری و ایثار از نظر اسلام، آیات روایات، نمونه‌ای از فداکاران ایران زمین و خوزستان، فصل دوم به زندگی نامه شهید علی لندی، فصل سوم آثار هنری هنرمندان مانند شعر، خطاطی، نقاشی و دلنوشته ها، فصل چهارم به دلنوشته های مردمی و فصل پنجم به بازتاب و انعکاس حماسه شهید علی لندی در رسانه ها پرداخته است.

 

کد خبر 1117040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha