طرح رفیقانه و طرح ایران ۱۴۴۰، افق راهبردی فعالیت نهضت پیشرفت بانوان استان البرز است

اکبری گفت: نهضت پیشرفت بانوان استان البرز در نشستی با تبیین طرح رفیقانه و طرح ایران ۱۴۴۰، افق راهبردی کادر شبکه سازی هدفمند جریان ساز خود را به هم اندیشی و هم افزایی گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « لیلا اکبری» طی این نشست که سه شنبه ۲۵ آبان در سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد گفت: اجرای طرح های مردمی محور در جریان تبیین انقلاب اسلامی و اهداف اصلی آن زمینه ساز یک دگرگونی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جامعه است. 

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: آوردگاه سخن یا همان حرف آورد به عنوان یک دستاورد در عرصه ارتقاء فن بیان و فرصتی اثرگذار برای بانوان و دختران در عرصه مسائل متعدد اجتماعی است که به واقع نمونه ای از طرح های مردمی محور نیز تلقی می شود. 

 

به گفته وی، طرح رفیقانه با هدف تبیین امر رقابت در قالب زیست بوم مومنانه ویژه دختران نوجوان و طرح ایران ۱۴۴۰ با محوریت شناسایی و ارائه طرح هایی مبتنی بر حل مشکلات و دغدغه های استان البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رفتار انقلابی و انقلابی ماندن بیان کرد: باز تولید و پیگیری آرمان های انقلاب در سطح زندگی با تمرکز نسبت به نقش بانوان زمینه پیاده سازی آرمان های انقلاب به ویژه عدالت است که این جنبش اجتماعی به نوبه خود یک امر اجتماعی تلقی می شود. 

 

اکبری اظهار کرد: تولید تکنولوژی فرهنگی در قالب حرف آورد به عنوان بستری برای سخن آوری بانوان و دختران در عرصه مجازی و در جهت دغدغه های دینی و ایمانی مردم از جمله راهبردهای اجرایی در جریان تحقق آرمان های انقلاب است. 

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شکلگیری جنبش فرهنگی معطوف به تحقق عدالت و قسط در واقع نرم افزار و تکنولوژی فرهنگی است که به واسطه هنر، ادبیات، رسانه و ... امر اجتماعی را به منظور تحقق آرمان های انقلاب مقدر می کند. 

 

 

کد خبر 1117090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha