آغاز به کار کنگره ملی هزاران شهید دانش آموز استان یزد

پورشمسی با اشاره به دریافت مجوز برگزاری کنگره شهدای دانش آموز گفت: کنگره ملی هزاران شهید دانش آموز استان یزد در هفته بسیج کلید می خورد و سال آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج، نمایشگاه جهادگران علمی در حسینیه ثارالله برگزار می شود همچنین اجلاسیه ستاد اقامه نماز نیروهای مسلح سپاه و بسیج از برنامه های شاخص این هفته است.

وی، رزمایش اقتدار جهادگران، افتتاح پروژه های مهندسی سپاه و طرح های محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی، افتتاح نمایشگاه اسوه در بسیج محلات، برگزاری یادواره شهید سردار رفیعیان و شهدای آماد و پشتیبانی را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مجوز کنگره ملی هزار دانش آموز شهید استان یزد نیز صادر شده و در هفته بسیج امسال، کلید می خورد و امیدواریم با تشکیل ستاد این کنگره، بتوانیم شاهد برگزاری آن در سال آینده باشیم.

پورشمسی با اشاره به هفته بسیج گفت: مکتب بسیج با اندیشه حکمرانی حضرت امام که مدلی بی نظیر است در دنیا به وجود آمد و امروز بعضی از شخصیت‌های اروپایی به صراحت اعتراف کردند که ما مثل تهران نیستیم که یک جریان مردمی برای مقابله با کرونا نداریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه نخستین ساحتی که بسیج به آن ورود کرد به دلیلی شرایط جنگی کشور در سال‌های ابتدایی انقلاب ساحت نظامی و دفاعی بود گفت: نگاه مکتب بسیج در حوزه حکمرانی مربوط به تمام ساحت‌های فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی، زیست محیطی، اقتصادی و سایر عرصه‌ها است.

پورشمسی افزود: هفته بسیج امسال با جریان علمی و برگزاری نمایشگاه تخصصی آغاز می‌شود و برنامه‌های متعدد و پرتاثیری در استان خواهیم داشت.
وی اجلاسیه ستاد اقامه نماز نیروهای مسلح را یکی از برنامه‌های هفته بسیج دانست و گفت: این ویژه برنامه با حضور حجت‌الاسلام دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان یزد اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در فرمایشاتشان در ارتباط با این کنگره فرمودند که یزد قریب به چهار هزار دانش‌آموز شهید دارد و از همان زمان ستاد کنگره تصمیم گرفت که کارهای متعددی در این حوزه انجام دهد.

 

کد خبر 1117111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha