۵۴۲ سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی نیمه نخست امسال ۵۴۲ سری جهیزیه میان زوج های نیازمند استان توزیع شده که ارزش ریالی آن ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در سال گذشته ۷۹۳ سری جهیزیه میان زوج های نیازمند استان توزیع شده بود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از اختصاص ۲۴۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: این جهیزیه ها به زودی میان زوج های نیازمند استان توزیع می شود.

 

الهی راد ارزش ریالی هر سری جهیزیه را بیش از ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: محموله این جهیزیه از تهران در حال ارسال است که پس از رسیدن به استان کار توزیع آن آغاز می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اقلام جهیزیه‌ها را شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی عنوان کرد.

 

وی تأکید کرد: از خیران و نیکوکاران انتظار می رود کمک های خود را برای خرید و تامین جهیزیه برای نیازمندان اختصاص دهند.

 

الهی راد گفت: نیکوکاران می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا کمک از طریق کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* نقش مؤثری در تأمین منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان داشته‌ باشند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به پرداخت وام‌های ازدواج باهدف ترویج و تسهیل شرایط ازدواج اشاره کرد و افزود: وام‌های ازدواج از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان شمالی و در چارچوب وام‌های کارگشایی تا سقف ۱۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

 

کد خبر 1117115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha