پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی کار خود را ‌آغاز کرد

پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی با اجرای نمایش «کمدی استشمامات» به کارگردانی رسول و صابر رنجبر در تماشاخانه آفتاب قاین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، پانزدهمین جشنواره تئاتر استان با حضور «علی عابدی، نادر برهانی مرند و اتابک نادری» داوران جشنواره و با اجرای نمایش «کمدی استشمامات» به کارگردانی رسول و صابر رنجبر در تماشاخانه آفتاب قاین پیش از ظهر امروز (۲۶ آبان) آغاز شد.

 

همچنین ساعت 11:30 «تو را نشان دادم انگشتم از هوش رفت» به کارگردانی زهرا صرافیان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قاین به روی صحنه رفت. عصر امروز (چهارشنبه 26 آبان) نیز نمایش «جام حذفی» کار گروهی از شهرستان طبس در سالن گلبانگ بیرجند و «پاپاراتزی» به کارگردانی میثم صدرا از شهرستان بیرجند در محل پلاتو دکتر کامیابی مسک شهرستان بیرجند به روی صحنه خواهند رفت.

 

صبح روز پنجشنبه 27 آبان ماه نمایش «اگزیستنس» به کارگردانی مرتضی برومند و «دختر نارچین» به کارگردانی مهدی سالمی در تماشاخانه آفتاب قاین با حضور هیات داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

 

بر اساس اعلام مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، هر تئاتر در سالن تعیین شده و با حضور داوران و بدون تماشگر اجرا می شود. اعضای سایر گروه های حاضر در جشنواره و همچنین عموم علاقمندان می‌توانند اجرای زنده هر نمایش را در ساعت تعیین شده از طریق صفحه قاین تئاتر به نشانی instagram.com/qaen.theater تماشا کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1117117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha