خیّر شیروانی ۱۲۰۰ مترمربع زمین به آموزش و پرورش اهداء کرد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: یک خیّر شیروانی هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین به آموزش و پرورش شهرستان اهداء کرد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: «علی اصغر کسایی ثانی» خیّر شیروانی سه قطعه زمین به نیت کمک به آموزش و پرورش و رشد و ارتقای دانش آموزان این شهرستان اهداء کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: این زمین واقع در خیابان جوادالائمه شیروان به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع به ارزش ریالی ۴۰ میلیارد ریال است.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: با حضور رییس هیات بدوی رسیدگی تخلفات اداری استان، اعضای اصلی هیات بدوی رسیدگی تخلفات اداری استان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز، صلح نامه ای در محل آموزش ‌و پرورش شهرستان توسط این خیر  امضا و در وکالات نامه محضری نیز ثبت شد.

 

وی تربیت و آموزش دانش آموزان را مهم‌ترین و بهترین عامل موفقیت در آینده دانست و خدمت در این راه را افتخاری بزرگ و خیر دنیا و آخرت عنوان کرد.

 

وی بیان کرد: این شهرستان ۵۶ نیکوکار دارد که از ابتدای تاسیس مجمع خیرین تاکنون ۶۲ باب مدرسه در قالب، ۱۲۳ کلاس درس در سطح شهر و روستا احداث کرده اند.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان اضافه کرد: سرانه فضای آموزشی در شهرستان شیروان، نه تنها از میانگین کشوری بلکه از متوسط استانی آن نیز پایین‌تر است که به ازای هر دانش آموز، ۴.۸۳ متر مربع است.

 

در سال تحصیلی جاری، ۳۲ هزار دانش آموز در۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1117122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha