رقابت آثار هنرمندان روستاهای دوستدار کتاب آغاز شد

آثار رسیده به دومین جشنواره استانی هنرمندان روستاهای دوستدار کتاب خراسان شمالی به مرحله داوری رسید.

«جلیل امانی» مجری برگزاری جشنواره استانی هنرمندان روستاهای دوستدار کتاب خراسان شمالی و  از فعالان مسجدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: داوری آثار رسیده به دومین جشنواره  استانی هنرمندان روستاهای دوستدار کتاب  از 282 هنرمند مسجدی از روستاهای استان آغاز شد.

 

وی افزود: «پوریا زارعی استاد»، «تقی رضایی» و «زینب قائینی» از هنرمندان جوان استان،  بررسی و ارزیابی آثار رسیده  را آغاز  و پس از داوری آثار،  هنرمندان برگزیده را معرفی می کنند.

 

امانی گفت: بر اساس آخرین آمار 351 اثر از این هنرمندان به دبیرخانه جشنواره رسیده که داوران در بخش های مختلف این آثار را داوری می کنند.

 

وی روستاهای ارکان، اسفیدان، رختیان، گریوان، نوده چناران، گیفان، پاقلعه، بزنج، برج، الست، زوارم، دوبرجه، قلعه خان و دویدخ و مایوان را از جمله روستاهای شرکت کننده در این جشنواره نام برد.

 

مجری برگزاری جشنواره استانی هنرمندان روستاهای دوستدار کتاب خراسان شمالی اضافه کرد:  این جشنواره به همت فعالان کارگروه روستای دوستدار کتاب ارکان بجنورد و فعالان دو کانون مسجد این روستا  و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه ریزی شده که با حمایت معاونت امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شده است.

 

امانی افزود: نتایج داوری و تقدیر از نفرات برگزیده  با برگزاری مراسم اختتامیه، جمعه 28 آبان ماه جاری در روستای ارکان بجنورد اعلام می شود.

 

 

کد خبر 1117160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha