افتتاح سه باب کتابخانه باز در شهرستان قرچک

به مناسبت هفته کتاب و کتبخوانی، سه باب کتابخانه باز در شهرستان قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی سه باب کتابخانه باز در شهرستان قرچک افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این کتابخانه ها محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت: لزوم تشویق و ترغیب مردم به امر کتاب و کتابخوانی یک واقعیت اجتناب ناپذیر است، چرا که جامعه ای که در آن فرهنگ مطالعه و کتاب جایگاه رفیعی داشته باشد از معضلات مصون می ماند.

برزگر افزود: ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به دنبال ایجاد فرصت دسترسی بیشتر مردم به کتاب هستیم و تقویت کتابخانه های باز و تجهیز این کتابخانه ها را در اولویت های کاری مان قرار داده ایم.

وی بیان داشت: کتاب و کتابخوانی نباید در هفته کتاب خلاصه شود چرا که کتاب باید به بخش جدایی ناپذیر زندگی آدم ها تبدیل شود همانند خیلی ملزومات زندگی، و این تغییر نگاه یک وظیفه همگانی است.

وی در آیین افتتاحیه کتابخانه های درمانگاه دارالشفاء و حضرت مهدی (عج) خاطر نشان ساخت: امیدواریم با هماهنگی های بیشتر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بتوانیم با جذب اعتبارات و دریافت کتاب های مخاطب پسند بیشتری ضمینه حرکت به سمت شهر دوستدار کتاب را به پیش ببریم و در آینده نزدیک به جایگاه مناسب و متناسب استانی و کشوری برسیم.

گفتنی است؛ این کتابخانه ها به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک و هماهنگی و مشارکت مدیریت درمانگاه دارالشفاء، اداره کتابخانه های شهرستان قرچک، کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک و دانشگاه علمی کاربردی اریکه پرسپولیس در بخش های مختلف درمانگاه دارالشفای شهرستان قرچک افتتاح شد.

کد خبر 1117180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha