برگزاری یک هزار و ۲۶۰ عنوان برنامه توسط رده های مختلف مقاومت سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز در هفته بسیج

جعفری گفت: در هفته بسیج که امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برپا می شود، تعداد یک هزار و ۲۶۰ عنوان برنامه توسط رده های مختلف مقاومت سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری»، امروز (چهارشنبه 26 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: جهادگران عرصه خبر و رسانه نقش مهم و موثری در رشد و پیشرفت جامعه ایجاد می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز اضافه کرد: اگرچه بسیج و بسیجی یک موضوع ارزشی، ثابت و همگانی است و این هفته بسیج یک فرصت مناسب است که از این ابداع حضرت امام (ره) بیشتر صحبت کنیم.

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه این هفته فرصت خوبی برای واکاوی تفکر بسیجی است، اظهار کرد: کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جز منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ماست.

وی با اشاره به اینکه در محدوده شرق شیراز 70 مورد جهیزیه توزیع شد، تاکید کرد: 125 تبلت و گوشی و یک هزار پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

جعفری با تاکید بر اینکه در هفته بسیج که امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برپا می شود، تعداد یک هزار و 260 عنوان برنامه توسط رده های مختلف مقاومت سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز برگزار خواهد شد، گفت: یادواره شهدا و «آبروی محله» برگزار می شود.

وی از توزیع پنج هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان خبر داد و تاکید کرد: گروه های جهادی ناحیه 10 خانه نیازمندان را مورد مرمت قرار می دهند.

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام «محمد شاطری»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز هم گفت: تاریخچه بسیج به اندازه تاریخ مبارزه با شرک و بت پرستی قدمت دارد و باید تلاش کنیم تفکر بسیجی در کشور نقش خودش را ایفا کند.

کد خبر 1117200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha